Wednesday, February 23, 2011

最近狂爱这首








爱死这首歌了
黄子华的《七步成诗》
歌词内容太有意思了
仔细咀嚼,越听越有意思


呢嗰世界就系要你7步成诗
好短时间谂到点拆只系ABC
呢头谂完嗰头又拆呢下先至乞衣
行嘚幾步谂到嘅嘢点会唔低B
所以话
做人最紧要系讲转数
但系日日系咁转法唔到你唔噪
你想哩埋静一阵
唔好太劳嘈
但系越嘈越恶就越有着数
唔系你嘅年代你就发牢骚
食岩你攞面
你就最值数
我系最叻嘅靓模你知我乜野CUP数
但系呢两嗰月
有人叫我做伯母

[煮豆燃豆萁,豆在釜中泣,本是同根生,相煎何太急]

一嗰人傻下傻下行到呢一度
行到呢一步
唔容易做到
佢冇得罪你`(放过佢啦)
佢特灯踩你(你恶人啦)
总之为人哋开心就做下傻瓜
你又無謂逼我逼我做人渣
你问我做人究竟有冇底线
我讲埋最后哩两句就即刻闪
中国人扎脚扎咗一千年
嗰嗰對住一孖凤爪好缠绵
一千年嘅潮流
都系冇乜自由
黎到21世纪要
顾下人哋感受
即系有人系广州養北極狗
你使唔使冬天仲同佢着褸
過關唔好用枪指住我嗰头
探熱系應該探“羅柚

No comments: