Monday, March 23, 2009

iPhone 3G


突然间有股冲动想买下这家电话。。。
啊啊啊啊啊。。。。。。
谁来阻止我。。。。

8 comments:

@nd said...

u better calculate how much you going to spend in UK . and How many figure u can earn bck in future..

Anonymous said...

my fren using,delivery from australia de...izit can put 2 simcard?

kentliew said...

bj...just go ahead...
go buy it...
financial is not a problem for u...

bjlim said...

lol...
thanks andy.. i will double thinking de...

steve i not sure but i heard tat htc touch is better then iphone..

kent..whr la got money so easy...-_-

Anonymous said...

我在新加坡买一台..还不错用的,我是看到你写九把刀的那篇才看到你的blog.

iphone有几个很搞笑的功能。

不能forward sms,严重够力的camera..不能蓝牙传文件,从此itune就是你的好朋友了。

如果你愿意被apple改造的话,iphone是不错用的。有空欢迎来我家交流交流:P

ikfai.co.cc

bjlim said...

你说的九把刀是那一篇?
他的小说的那一篇?

关于iPhone..
我只是有股冲动。
不过应该暂时不会买咯
等自己出来工作后才来决定。
反正只剩下大概半年的时间。

Anonymous said...

lolx臭聪辉也来~ 嘎嘎
我是从他的网站发现你的 ~~
交流交流~~ ^^

bjlim said...

你好你好。。。
你们是怎样发现这里的啊?